Bütün Şiirleri - 4

Nedensiz Bulutlar


Acaba neden seviyordum seni

Onca konuşmamazlığına

Yanıma gelmemelerine

Senin gözünün içine baksam da

Kafanı bile çevirmemelerine

Rağmen

Neden diye soruyordum kendime nicedir


Evet çokça düşünüyorum seni

Merak da ediyorum

Biliyor musun, galiba özlüyorum da

İçimde bir an önce sana gelmek isteyen küçük bir kız

Sen böyle yaptıkça daha da küsüyordu aşka


Aşk mı?

Güldürme diyordum kendi kendime

İki kişiliktir aşk

Oysa bir sen seviyorsun bu hikayede

Sen onlu hayaller kuruyorsun

Sen üzülüyorsun, onun yerine 

Onun için bile

Ah sevda...

Yine yorulan kalbimde dökülüyordu cümle içinde

Eksiği de çoktu toplamaya çalışıyordu şair

Ama yorgundu sesi

Bulutluydu yine gözleri

Akşam üstü sokaktan gelen çocuk gürültülerine karıştı düşleri

Sisli dağlar ve kahve kokusu böldü uykusunu


Sanırım artık anla beni demek isteyeceği 

Kalbini dolduracak bir sevda dilemekten de yorulmuştu


Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Başlıksız Şiirler