Bütün Şiirleri - 4

Mesela şimdi koşarak gelsen bana
Burdayım, hep burdaydım desen
Elimi alsan kalbine götürsen 
Kimsenin göremediği,
O gökyüzü kadar mavi,
Bir gelincik kadar naif kalbine
Ve 
Her yağmur ile birlikte damla damla 
Aksa yaşlarım gözlerimden 

Söylesen 
Ah bir kelime söylesen
Söylesen de kalbim daha fazla yorulmasa
Darılmasa aşka 

Sevdim desen
Çok sevdim
İnsanın yüreği 4 odacıktan oluşurmuş ya hani
Hepsiyle ayrı ayrı sevdim seni desen

Gülsen, o yorgun gözlerinde kendimi görsem o onda
Desen ki 
Sen olmasan manasız gelir yaşamak
Anlamsiz tüm hayallerim
Gülüşlerim daha bir yalnız
Hayat daha bir ıssız 
Mutsuz desen

Sonra ben gelsem
Alsam elini götürsem kalbime 
Yanaklarında gezinse ellerim
Burdaydım desem
Sen görmekte geç kaldın 
Şimdi uzaktayım çok uzakta
Üzülmekten, düşünmekten yoruldum desem

Mutlu biter miydi hikayemiz
Gerçi 
Ne sen geldin yanıma 
Ne açtın kalbini
Ne konuştuk iki kelime
Belki de aşk buydu
Hep düşündüğün ama bir o kadar da üzüldüğün 
Çokça sevdiğin ama bir türlü konuşamadığın.


Göksu Kabadayı





Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Başlıksız Şiirler