Bütün Şiirleri -2-


 5 Mayıs 2018 Ct 12.25


St.JohannisKirche

Biliyor musun bizim şarkımız bile olmayacak

Biz diye bir şey olmayacak

Hayal edemeyeceğim seni, gözlerini, kirpik ucu beyazlığını

Tanımlayamıyorum seni, tanımıyordu kalbim

Oysa olsun istiyordu, ne olursa olsun, yine olsun

Aşk filmi izleyip iç geçirmekten yorulmuştum

Hüzünlü şarkılarda kelimelere takılır olunca fark ettim bunu 

Zira ne zaman üzgünsem şarkılar bir başka manalı gelirdi.

Kelime merdivenlerinde dolanır dururdum

Şimdi, şimdi işte yazmaktan başka çarem yok

Konuşsam dinleyenim yok, çok yalnızım, çok kırgın

İnsanlardan uzaklaşmak isterken fazla mı kaçırmıştım ölçüyü

Sanırım... Ah bu hayat ah öteki yarım

Çok bekledim seni tez gel, sar sarmala beni

Kırık döküğüm, hep telaşeli


Göksu Kabadayı



Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Başlıksız Şiirler