Bütün Şiirleri -2-

Berlin - Koenigsee

Uzun zaman olmuştu

Elimde kalem gözlerimde kağıt görmeyeli

Nedendir bilmiyordum

Çok dertliyken mi yazıyordum çokça

O zaman bayağı mutlu olmalıydı

Mutluydum yani

Ne bileyim,

Gülüyordum, yanımda bir sürü insan

İnsan yalnızken mutsuzdur

Öyle değil mi?

Nedendir bilmiyordum

Eve yürümekte zorlanan ayaklarım

Evi arar olmuştu

Özlem miydi şimdi bu

O kadar yaşanılanın üstüne hem de

Şiir miydi şöyleşi miydi, belli bile değildi

Olsun deyip devam etmeliydim

Çünkü bunu öğretmişti hayat bana

Böyle hayatta kalmıştım, böyle direnmiştim.

Bir cezaevi parmaklığının ardında yaşadığım hayatım

Öğretmişti bana bunları

Kolay değil diyordu, kirlen, paslan, çamura bile bulan

Olgunlaşmak deniliyordu, pis pis gülüyordum

Yahu meyveyi düşün, olgunlaşınca tatlanmaz mıydı?

İnsanın olgunlaşması neden çile ile oluyordu ki?

Sonunda da hayata yorgun devam ediyordu 

Ediyordu işte

'Anlayın beni duyun sesimi' diyordu Ali Lidar

Siz de duyun beni anlayın sesimi


Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Bütün Şiirleri -2-