Bütün Şiirleri -2-

20 Aralık 2016  21.29

Berlin - Krumme Lanke 

Ben kimdim, sahi hala arıyorum cevabını
Müzik seven bir sanatçı mı?
Derslerinde başarılı bir öğrenci mi?
Dans edip özgür ruhunu ortaya koyan bir genç mi?
Ne çok kullanır olmuştum sahi kelimesini
Sahi, kimdim ben
Arayışında kimliğini, rüzgar rüzgar dağılan toz zerresi
Şu kocaman dünyada 
Acılara sığınarak geçen ömür
Yapamadıklarını, kendine güvenmediği şeyleri
Mutsuzluğuna, sağılmış ailesine bağlayan kız
Sen bu değildin, şimdi vakit
Vakit direnme vaktidir
Her şeye inat, herkese inat yaşama vaktidir
Ağlama, göz yaşlarını sakla 
Her zaman yanındalar, her zaman arkanda
Kafanı hiçbir şeye yorma, mutsuz olma
Dert, tasa bir çizgi şeklinde çarpsın sana ve dağılsın sonsuzlukta
Üzülme kendini harap ettiğin kadar solarsın bu hayatta
Kendini harap ettiğin kadar yitersin 
Yitme, kocaman bir çınar ol ve koru kadınları
Kadınların sana daha çok ihtiyacı var.

Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Bütün Şiirleri -2-