Bütün Şiirleri -2-

 18 Nisan 2017 Salı   04.25


Potsdam - Sanssouci Park

Mürekkep kokusunu özlemişim

Bugün bir kez daha anladım ki

Okumuyoruz, okumayınca gelişemiyoruz

Sanki bir iplikçik beni kendine çekiyor

Çektikçe uzaklaşıyorum, neyden nereden bilmiyorum

Her hafta bir kitap okumaya gayret etmek gerek

Nedendir bu kadar boş vakitte harcadığımız zamanlarımız

Nedendir cahillikte bu kadar direnişi insanların

Sana söz sarı çizgili sayfalarım

Sözüm mürekkep, bilirsin

Ayda en az 2 kitap

Sayfasına, kapağına takılmadan

Eğer bu bir alışkanlık olursa, hayat boyu onlarca hikaye, roman, onlarca sevda katılacak yaşamıma

Dertlerim dert gelmeyecek belki

'Uçurtmayı Vurmasınlar' ve belki Barış gibi yakın hissettiğim kitaplar okumam dileğiyle

Biliyorum şiir diye başlarken paragraf yazdım yine

Sanırım dertsizlik şiir yazdırmıyor gerçekte.


Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Başlıksız Şiirler