Bütün Şiirleri -2-

 19 Aralık 2016  05.13

Berlin - Schlachtensee

Aşkı basitleştiriyorlar Tanrım, sevdayı

Değer vermek mevzusu aldı gidiyor

Sahi gerçekten birine değer vermek neydi Tanrım?

Kalbindeyken sırf üzülmesin diye uzaktan sevmek miydi?

Sevginin karşılıksızlığına duyulan hüznü,

Arkadaşlıkta bulmak mıydı?

Kalbinden, gözünden sakınmak ne güzel sözdü öyle

Belki biri beni kalbinden sakınacak kadar çok seviyordur

Aşk ne dertti böyle

Yaralanan cesur bir adamın kalbinde 

Sevdayı sevdası, beni göğü bilen gözlerine taptığım adam

Sen hiç çıkma yüreğimden olur mu?

Bilmesen de seviyorum seni, bir ömür severim

Böyle güzel bak yeter

Hüznüm ol yine severim, ellerin yüreğimi sarmasın

Yine severim, sevdam

Aşk buydu bir türlü öğretemediğim 

Yitik sevgilerde kaybolan insanlara 

Olmayan sevdanın şiirini yazdığım bu sayfamda

Tükendim, bulanık gözler yoruyor beni

İnsanlık yoruyor beni

Boş bir bardak şu 21.yy

Boş ama kirli bir bardak, kirli insanlar

Acı çeken, sevmeyen, yürekleri kara soyu insanın

Yine kara elli insanları

Yazık...


Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Bütün Şiirleri -2-