Bütün Şiirleri-2-

 17 Aralık 2016  03.03


Berlin - Schlachtensee

Mutlu değilim, ağlamak hoşuma gidiyor belki 

Satır satır hüzün döşediğim bir şiirim daha

Fonda 'Kendine iyi bak beni düşünme...' 

Hayallerim müzik, sanat ve daha bir çoğu

Nasıl da ödün vermişim kendim olmaktan 

Başkalarının bana çizdiği hayatı yaşarken

Baksana çizgili kağıda yazı yazıyorum, oysa

Ben ki özgürlükçü deli kız, rüzgarın kızı

Şimdi

Şimdi her bir rüzgar alıp götürüyor beni

Küçük kağıt parçaları gibi saçılıyorum etrafa

Birleşememekten korkuyorum sahi,

Ne zaman böyle karamsar olmuştum

Mürekkebim bitecek diye şiir yazmamalı mıyım veyahut 

Birini belki gerçekten severim diye kalbimi,

Kuytulara en derinlere mi saklamalıyım

Yüzümde kendimi yeni anladığımın belirtileri

Küçük mimiklerim ve 

O karanlık gökyüzü, panjurun ardından göz kırpan yıldız

Belki de uçaktır, net değil

Net yaşamamalı hayatı biraz bulanık olmalı hayat

1.75 miyop-astigmat olup gözlük çıkarmalı

Her bir sokak lambasının kocaman beneklerine kulak kabartmalı 

Arabada giderken camdan uzanıp savrulmalı saçlarım

Özgürlük böyledir, hayata değil kendini kendine şikayet etme festivali


Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Bütün Şiirleri -2-