Bütün Şiirleri -2-

 27 Aralık 2016  05.50


Berlin - Tegel 

Şu aralar zamanın göreceliği, kuantum fiziği

Bazen sırdaşım defterim

Ve kahve var hayatımda

Hatırlamışken bir yudum daha alayım

Ve yalnızlık, kadim dostum

Yalnızım yine, kendi yüzümden sanırım kalabalıklaşamıyorum

Herbir fazla ses batıyor, kaygılanıyorum

Sevda zaten yok nicedir lakin aramaktayım

Bitip tükenmez turkuaz gözyaşım onadır

Bazı zaman oluyor çok yemekten şikayetçi

Bazı zaman ayaklarım koltukta, kafam halıda

Elimde birkaç kağıt parçası, önümde soba

Düşünüyorum

İyi insanlar da var bu dünyada, yardım eden, gülen gözler

Bencil insanlar da 

Sonra, dünyayı nasıl değiştirmeliyim diyorum

Bu soruma gelmeden değiştirebilir miyim bilmiyorum

Sanırım şu aralar tek yaşama sebebim 

Yaşamla gidip gelme ikilemini açtırmayan tek neden

Ah sevda olsa, ah aşk olsa

Böyle olgusal yaklaşmasam dünyaya

Mesela hep mutlu olsam, yürümeme eşlik etse bir şarkı

Gülmekten ağrısa yanaklarım, özledim nicedir ağrımıyorlar

Ellerim hep sıcacık olsa onunla

Hep göğsünde başım, çenesi alnımda olsa

Sevmeyi ne çok özlemişim,

Ey aşk neredesin, arada bir uğra

Gelmezsen unutacağım yüzünü


Göksu Kabadayı


Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Bütün Şiirleri -2-