Bütün Şiirleri -2-

 9 Nisan 2017 Pazar   17.51-18.03

Berlin - East Side Gallery

Uzun süredir gitmek üzerine konuşmak istiyorum biriyle, yahu nereye gitmekten bahsediyorsun demesinden korkuyorum. Oysa, oysa sen biliyorsun sıyrılıp birbirine kenetlenmiş acılarımdan uzaklara gitmek istiyorum işte canım anlasanıza. Hüznü pek sevmem arada bir iki şiir yazdırdığı olur ama bol kullanırım şiirlerimde, hayatın seninle dalgası da bu sanıyorum. Ne diyordum bu aralar da şu cümle başı sonunu unutuyor. Vallahi benim bir suçum yok. Şu dönemlerde en çok şairler suçlanıyor. Gözlerim ıslak esnedim herhalde, senden bile neden saklayacakmışım ağladığımı. Gözlerin şiş diyorsun, çok uyumaktan sevgilim diyorum. Çok uyumak çok ölmek demekmiş, uzun süredir gitmek üstüne konuşmak isteyen ben çok uyuyorum işte. Anlayın beni, duyun sesimi. Kalabalık bir cadde ortasında ikindi vakti kayboluyorum insanlar arasında, sesleniyorum, bağırıyorum duymuyorlar. Ölüm bu kadar zor sevgilim, peki yaşamak, kaç kurşun sıkmalı biraz daha uyumak için, kaç ilaç içmeli. Oysa sen diyorum sen olmasan, ellerin o zaman uyumak kadar kolaydır ölüm, manasızdır yaşam. Ölürcesine sevmek nasıl bir şey? Hayır ben seni bu halt etmiş yaşamda kalacak kadar çok seviyorum, nefesim daralıyor şu aralar lakin direniyorum, senin için.


Göksu Kabadayı

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Başlıksız Şiirler