Bütün Şiirleri -2-


10 Şubat 2017  18.25

Berlin - Schlossbrücke (Right)
Berlin - Schlossbrücke (Left)

Huzurumu şiirlerde aramayı planladığım bir cuma
Yanımda Şükrü Bey, selamları var çok
Satır satır yazılır şiir diyor, öyle olmaz iki cümle
Anlat, akıt acını yüreğini uzun uzun ki
İçinde kalmasın ne kızgınlık ne kırgınlığın dünyaya
'Eskidir aşk bile aynı gövde önünde'* diyor
Bahsini açma diyorum aşkın benim yanımda
Yahu kaybettiğin huzurunu arayıp da bulamazsın, sonra 
Sonra bir anda hiç bakmadığın bir yerde, tahminsiz bir zamanda
Bulursun ya,
Diyorum ben de vazgeçtim aramaktan, arayınca bulunmuyorsa
O nasıl söz diyor Şükrü Bey, hiç vaz cayılır mı aşktan
Kapat gözlerini dinle müziği fonda çalan

-'Yok mu şu derdime çare
  O yar güzel ben biçare
  Çaresiz dertlere düştüm
  Bir vefasız yare düştüm.'**

*Şükrü Erbaş - Üç Nokta Beş Harf
**(Şemsiyemin Ucu Kare) Brenna MacCrimmon - Events in Small Chambers


Göksu Kabadayı







 

Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Başlıksız Şiirler