Bütün Şiirleri -2-

 25 Aralık 2016  07.27


Berlin - Tegel Airport

Dizlerim ağrıyor, şikayetçiyim yine hayattan

Lakin kahve kokusunu bir günde nasıl özledim bilmiyordum

Güneşe daha epey vakit var,

Vakit nasıl da geçiyordu, 20 yaşımı daha doldurmamıştım

Günlerden bir cuma ertesi

Tabi gece artık pazar sayılır

Yine çocuklarla ilgilenirken dizlerimi fazla kıvırmışım

Sızlıyor hergeleler olsun, artık fuzuli acı nedir bilmiyorum ben

Ufak tefek yaralar dokunmuyor tenime

Aşk dedikleri o, o neyse

Ellerim kanıyor yine, yolmaktan bıkmadığım parmaklarım

Kağıtlara bulaşıyor kan değil, tüm dertlerim sanki

Acıyor mu anlayamıyorum, sol yanım,

Sol yanım epey sızlıyor lakin 

Yahu ben sevsem de sevmesem de acı çekiyorum

Nasıl bir dünya bu?

Fazla düşünmek insanları, nedeni bu olsa gerek

Dünyayı değiştirme emelime salça oluyor dertler

'Dünyanı değiştir boşver' diyor 

Ellerim kanıyor, acımıyor lakin kuruyor kanım üstünde

Akmayacağına yemin ediyor

Sonra dudaklar bölüyor düşüncelerimi, sev diyor

Ne olursa olsun, kim olursan ol

Dünyadaki en güzel şey aşk 

Üç harf ile anlatılan en güzel şey, sev

Dudaklarınız buluşsun, yanaklar soğuktan üşürken

Huzur dolu gözler, ruh beden uyumu

Ellerim kanıyor, varsın kanasın

Sevdayı yazıyorken kanasın, kanayacaksa da...


Göksu Kabadayı



Comments

Popular posts from this blog

Kısa Hikayeler

Unintentional love

Bütün Şiirleri -2-